Blog

آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش

by لاغری پهلو in جولای 11, 2019

آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش

در زندگی ماشینی و شلوغ امروزی اکثر آدم ها وقت برای ورزش کردن ندارند. امروزه بنا به شلوغی روزمره و کار و مشغله زیاد افراد نمیتوانند زمانی برای ورزش کردن اختصاص بدهند. از آنجایی که مشاغل امروزی نیاز زیادی نیز به تحرک ندارند میتوان با رژیم های مناسب غذایی و ترک کردن عادات بد غذایی به سلامت جسم خود کمک کرد.

اکثر افرادی که از چاقی شکم و پهلوی خود رنج میبرند و زمان ورزش نیز ندارند به دنبال رژیم غذایی مفید هستند. ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد که عادات بد غذایی خود را کنار بگذارید و خوراکی های مفید برای آب کردن شکم وپهلو را بشناسید.

بعضی از ترکیبات وجود دارن که به رهایی از چربی دور شکم و پهلو کمک میکنن. در ادامه بهترین رژيم غذايي براي آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش به شما معرفی میکنیم.

 

همچنین بخوانید: عوارض رژیم کانادایی که بهتر است حتما بدانید

 

آب کردن شکم و پهلو با لیمو و عسل

یکی از راههای خانگی شناخته شده برای براي آب كردن شكم و پهلو استفاده از لیمو و عسل است. آب چند لیمو ي تازه را گرفته و به همراه یک قاشق عسل و مقداری آب باهم مخلوط کنید. آن قدر هم بزنید تا عسل به خورد آب برود. این معجون را صبح زود با معده خالی بخورید. این نوشیدنی حرکات روده را تنظیم و همچنین پوستتان را روشن و شفاف میکند.

چای سبز برای آب کردن پهلو و شکم 

براي آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش چای سبز گزینه بسیار خوبی است. این گیاه غنی از آنتی اکسیدان هاست که میتواند انرژِ بدن را تا چندین ساعت تامین کند و احساس سیری را به مغز برساند. برای نتیجه مطلوب تر چای سبز را بدون مواد شیرین کننده میل کنید.

آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش

آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش

آب کردن شکم و پهلو با کرفس

کرفس دارای کالری خیلی کم و غنی از فیبر و مقدار زیادی ویتامین سی میباشد. کرفس منبع مهم کلسیم است که براي آب كردن شكم و پهلو بسیار مفید است. کرفس یکی از سبزیجات سالمی است  که چربی اضافی در بدن را میسوزاند.
برای کاربرد بیشتر بهتر است قبل از هر وعده غذایی نصف لیوان آب کرفس را گرفته و میل کنید. شما میتوانید در سالاد و سوپ نیز از فواید آن بهره ببرید.

 

آب کردن شکم و پهلو با استفاده از کدو سبز

کدو سبز یکی از سبزیجات بسیارسالم و مغذی و غنی از فیبر است. حتما میدانید که خوراکی های غنی از فیبر بسیار به روند لاغری کمک میکند. فیبر میتواند ساعتها انرژی بدن را تامین و بدون این که احساس ضعف کنید به کارهای روزمره خود برسید. با استفاده از کدوی بخارپز در غذا یا کدوی رنده شده در ماست و آب این سبزی در رژیم غذایی براي آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش به نتایج مطلوبی دست پیدا میکنید.

سرکه سیب برای آب کردن شکم و پهلو

 سرکه سیب هم یکی دیگر از مواد مهمی است  که براي آب كردن شكم و پهلو بسیار مفید است. این سرکه رابا مقداری آب مخلوط کنید و بنوشید. این ماده هضم را تسریع میکند و چربی های مضر را دفع میکند. سرکه سیب سوخت و ساز بدن را افزایش و اشتها را کاهش میدهد. سرکه سیب یکی دیگر از موادی است که می‌تواند براي آب كردن شكم و پهلو بدون ورزش بسیار کارساز وموثر باشد.

از دیگر مواردی که به شما در لاغری شکم و پهلو کمک میکند:

خوردن جعفری تازه و آب این سبزی
زغال اخته
سیب خام و پخته
چای قاصدک
فلفل و زنجبیل
نان های سبوس دار
 

اگر شما نیز متخصص تغذیه و رژیم های سلامت هستید میتوانید با ما تماس بگیرید تا نحوه فعایت شما را در این سایت اضافه کنیم

 

 

تماس با ما جهت اضافه شدن در سایت

 

همچنین اگر‌ در تخصص دیگری فعالیت دارید ما برای دیگر تخصصات و موضوعات هم سایت داریم که‌ میتوانیم شما را در دیگر سایت ها قرار دهیم با ما‌تماس بگیرید.

 

تماس با ما

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *